4.6.09

PILIHAN RAYA ATPN

PILIHAN RAYA MEMILIH BARISAN KEPIMPINAN BARU EXCO BADAN PERWAKILAN PELAJAR ATPN 2009/2010

Sampailah sudah masanya pemilihan kepimpinan baru Badan Perwakilan Pelajar Asrama Yayasan Selangor Kuala Lumpur ( ATPN) bagi tahun 2009 - 2010.











Penamaan calon telah diumumkan oleh exco BPP ATPN 2008/2009 pada hari Ahad 24 hb Mei, 2009 bertempat di Surau ATPN dengan disaksikan oleh ustazah.

Seramai 20 orang calon form 4 telah disenaraipendikan dari 40 orang pelajar. Dari 20 calon ini hanya dipilih 12 orang sahaja.

Calon calon BPP telah diperkenalkan dan mereka juga telah mengumumkan manifesto masing masing.

Ustazah rasa terharu sangat bila salah seorang calon menyatakan manifestonya ialah xnak lagi menyusahkan ustazah terjerit jerit suruh solat kerana semua students akan bergerak untuk solat tanpa di suruh lagi.
untuk pengetahuan anak anak sume..... ustazah xrasa letih pun dengan sentiasa bercakap... kamu dah solat... kamu dah solat.. kamu dah solat... kerana perkataan itu dah memang hobi ustazah..

Pengundian dilakukan pada Khamis 28 hb Mei, 2009. bertempat di dewan Serbaguna ATPN. Pengundian disaksikan oleh Puan Siti dan ustazah.

Semuanya berjalan lancar. Alhamdulillah, tiada perkara yang tidak diingini berlaku. Pelajar berkempen secara berhemah dan bertertib. Maklumlah... Masing masing nak jaga hati orang lain.
Pelajar ATPN memang pandai jaga hati kawan...

Keputusan akan disaring terlebih dahulu oleh pengurusan Asrama kerana calon perlu melepasi syarat lain dengan sesi temuduga oleh Puan Siti dan Ustazah.

Insya Allah... Keputusan akan diumumkan pada minggu pertama penggal kedua sesi persekolahan tahun 2009.

Tiada ulasan: