19.11.09

Pencarian kiamat - dari kacamata kita

Tibanya kiamat akan turun Yakjuj dan Makjuj, Dajal, Imam Mahdi dan nabi Isa.

Ada hadith mengatakan Imam Mahdi akan dilihat serupa seperti Bani Israel

Persoalan sekarang, ramai masih lagi keliru bahawasa nya Yahudi Bani Israel kini adalah 90% mungkinkah bangsa Yahudi tulen atau palsu

Kita lihat kerajaan Zionis sekarang adalah dikuasai oleh Yahudi Eropah. Sejarah mereka membuktikan mereka sebenarnya berasal dari negara Khazaria ( kini Selatan Rusia di Utara pergunungan Kaukasus) yang dahulunya animis atau pagan, akan tetapi pada kurun ke8, raja mereka atau Kagan memeluk agama Yahudi.

Kenapa puak Zionis yang tiada pertalian darah dengan 12 tribe asal Bani Israel tidak semena2 mengaku hak ke atas Al-Aqsa!

Akan tetapi jawapannya amat jelas sekali di dalam Al-Quran Al-Karim di dalam surah Anbiya’ ayat 95 - 96:

(95) Dan mustahil kepada penduduk sesebuah negeri/kota yang Kami binasakan (Jerusalem), bahawa mereka tidak akan kembali (Jew Diaspora)

(96) hingga apabila terbuka tembok yang menyekat Yakjuj dan Makjuj, serta mereka meluru turun dari tiap-tiap tempat yang tinggi.

Bukankah Yahudi sudah kembali? Maka, amat jelas sekali di sini bahawa bangsa Yahudi Zionis dari Eropah ini, hakikat sebenar mereka adalah Ya’juj dan Ma’juj!!!

Dalil tambahan yang kita boleh lihat menurut perkembangan terkini….adalah paras laut Tasik Tabariyyah (Sea of Galilee)….ia merupakan sumber minuman air utama bagi Israel, dan terkini, paras air nya surut dan mencatatkan rekod paling rendah di dalam sejarah…keadaan ini tidak mungkin pulih kerana kemarau yang dialami oleh Israel (sejak 4 tahun!)….dianggarkan situsai air akan terus runcing dan bekalan kecemasan air Israel akan habis menjelang 2010!

Terdapat banyak Hadith yang menyebut Tasik Tabariyyah dan hubung kait nya dengan Dajjal dan Ya’juj Ma’juj….

dari nawas bin sam’an r.a.(dalam hadis yg panjang)berkata, bahawa rasullullah s.a.w. bersabda; maka dikirim oleh Allah, yajuj dan majuj; lalu mereka turun dari tempat tempat yg tinggi. barisan depan mereka melalui danau tibris , lalu mereka minum air danau itu sampai habis. kemudian barisan terakhir lewat pula disitu , lalu mereka berkata: ‘’sesungguhnya disini dahulunya pernah ada air……."

Apabila surut dan kontangnya tasik itu, maka ingat lah pada satu hadith ;

" maka akan berkata batu batan pada waktu itu, “Hai Muslim! Ada Yahudi di belakangku, datanglah dan bunuh lah ia!”.

dan apabila keringnya tasik tabariyyah(sea of galilea) ini , maka itu adalah salah satu tanda yg nabi isa akan turun……

yahudi zionis yg bermastautin di israel sekarang ni sememangnye adalah keturunan yajuj dan majuj . seperti berhubung kait dengan hadis rasullullah saw tentang keringnya tasik itu diminum oleh kaum yajuj dan majuj , sehinggakan tasik itu mengering….


Tiada ulasan: