12.1.09

Impian zionist

Kita dah tahu sejarah Yahudi ( baca artikel saya sebelum ini ). Bangsa Yahudi yang berpegang kepada Agama Yahudi (Ahli Kitab) tidak menyokong penubuhan negara Israel kerana dalam kitab taurat sejarah bangsa Yahudi sejak dahulu tidak ada negara

Jadi orang Yahudi yang menubuhkan negara Israel adalah puak "Yahudi yang murtad" yang dikenali sebagai Rejim Zionist!!!

Yang ingin menubuhkan negara Israel adalah Rejim Zionist

Rejim Zionist lah yang menghalau, menyembelih dan membunuh Umat Islam di Palestin bermula pada tahun 1905 sehingga sekarang

Yang menzalimi Umat Islam di Palestin sekarang adalah Rejim Zionist laknatullah



IMPIAN ZIONIST - menubuhkan Kerajaan Israel Raya




IMPIAN KAFIR ZIONIST LAKNATULLAH MEMBENTUK NEGARA ISRAEL

Sejak runtuhnya Kerajaan Khalifah Uthmaniah pada tahun 1924, akibat Pengkhianatan Pemimpin Islam yang bernama Mustafa Kamal At-Tartuk, umat Islam tiada pembelaan, Zionist membunuh umat Islam dan membentuk negara Israel.

Kita tidak akan terkejut seandainya Amerika menyerang Iran, Kita tidak juga terkejut seandainya Amerika menyerang Madinah, Arab Saudi dan negara sekitarnya... kerana itu lah IMPIAN KAFIR ZIONIST untuk MEMBENTUK NEGARA ISRAEL RAYA

PEMBENTUKAN ISRAEL RAYA BERLAKU AKIBAT PENGHIANATAN PEMIMPIN UMAT ISLAM YANG ADA SEKARANG INI . SEANDAINYA TIADA PENGHIANATAN DARIPADA PEMIMPIN ISLAM KITA pasti kita DAPAT MENEWASKAN REJIM ZIONIST yang begitu rakus menggegar bumi Palestin sekarang.




5 Syahid


ASALNYA SEBUAH NEGARA ISRAEL

Asalnya mana ada negara Israel, dalam peta negara negara arab tiadapun tercatat negara Israel. Inilah bermulanya Penjajahan Israel ke atas Palestin

Palestin adalah negeri milik umat Islam. Tanah tersebut pertama kali dibebaskan oleh Umar al-Faruq. Tidak layak sesiapapun pun untuk mengambil dan merebutnya.

Berabad-abad lamanya umat Islam mendiami dan menguasai Palestin. Namun, Israel melakukan agresi dan merebut tanah milik umat Islam ini. Ini terjadi atas bantuan Amerika Serikat melalui PBB. Palestin dipecah belah dan dirampas untuk diserahkan kepada Israel. Akhirnya, pada tahun 1948 dideklarasikan negara Israel.

Wujudnya Negara Israel ini dengan cara tidak berperikemanusiaan, perampasan tanah secara paksa dan berbagai tindakan penuh dengan kekejaman, kezaliman, penyembelihan. Sehingga ke hari ini sedikit demi sedikit tanah jajahan Israel semakin meluas dengan pencerohonan.


Sejak itulah warga Yahudi berbondong-bondong menuju Palestin. Mereka melakukan pengusiran dan pembantaian atas umat Islam Palestin. Jutaan umat Islam Palestin diusir, lalu pergi meninggalkan rumah dan negaranya.

Hingga kini, kaum Muslim Palestin yang terusir dari negerinya terus menanti untuk kembali ke tanah airnya. Sementara itu, Israel terus memperluas wilayahnya atas tanah Palestin, hingga hampir sebagian besar wilayah Palestin telah kuasai Israel.

Israel telah melanggar kedaulatan Palestin. Agresi Israel ke wilayah Palestin tidak dapat dibenarkan berdasarkan hukum Internasional.


Tiada ulasan: